Yritys- tai mainosvideota voidaan tehostaa laadukkaalla mainosspiikillä.
Kun ihmisellä on paljon kiinnostavaa asiaa seurattavana videon aikana, hän viipyy videon parissa kauemmin. Esimerkiksi YouTube suosii videoita, jotka katsotaan alusta loppuun ja alkaa suositella niitä muille ihmisille.
Kiinnostava spiikki voi olla suuri syy siihen, miksi video alkaa keräämään lisää näyttökertoja.
OULUN KAUPUNGIN NUORTEN TYÖPAJAT - MAINOS
Spiikki: Niko Auvinen
NAKOLAI - BILJOONI
BIISIN MAINOSVIDEO
Artisti: Nakolai / Niko Auvinen
AJP MOTORCYCLES -
MAINOSVIDEO
Spiikki: Niko Auvinen
HOLSTINMÄEN AUTOHUOLTO -
ESITTELYVIDEO
Spiikki: Niko Auvinen
A T I - RAP-ARTISTIN LIVEKEIKAN MAINOS
Spiikki: Niko Auvinen
HOLSTINMÄEN AUTOHUOLTO - MAINOS
Spiikki: Niko Auvinen
SMK - SOSIAALISEN MEDIAN
MAINOS
Spiikki: Niko Auvinen